milyen eszközökre lesz szükséged

Milyen eszközök szükségesek egy Értékesítési Tölcsér elkészítéséhez?

Ha már érted az értékesítési tölcsér koncepcióját, és vállalkozó vagy biztosan szeretnél te is egy ilyet.  Miért is ne szeretnéd megduplázni, négyszerezni vagy tízszerezni a forgalmad? (Tényleg, ha van ilyen, írd már meg kommentbe!)

Alapvetően két lehetőséged van: vagy megbízol egy profit, mondjuk a MarketingHangyát, hogy készítse el neked, vagy nekiállsz magad. Mi szükséges hozzá, milyen eszközök, programok kellenek és mennyibe kerülnek?

minden az értékesítési tölcsérekről 2.

Minden az Értékesítési Tölcsérekről 2.

Az értékesítési tölcsér varázsa: hogyan lesz az érdeklődőből vásárló?

A valódi kihívás nem az új leadek megtalálása, hanem a megszerzett tömeg monetizálása. Tehát a végső cél a vásárlás elérése. Hogyan lehet ezt megtenni?  A már meglévő listánkon szereplő érdeklődőket ki kell képezniük, tanítanunk kell, hogy a végén vásárlókká váljanak.

Íme néhány tipp, hogyan bánj a jelöltjeiddel:

minden-az-ertekesitesi-tolcserekrol-1

Minden az Értékesítési tölcsérekről 1.

 Vevőket szeretne futószalagon?

A „vevők gyártása” futószalagon, mint egy gyárban: elsőre elég morbid lehetőségnek hangzik.
Megszerezni az emberek figyelmét, majd felkelteni az érdeklődésüket, aztán vevőkké formálni őket egy követhető, lépésről-lépésre kialakítható folyamat.

De mi is az az értékesítési tölcsér? Mennyit ér egy ilyen a vállalkozása szempontjából?

marketing-pszichologia-tegezes-magazas

Tegezés vs. magázás

Amikor elindítunk egy weblapot rögtön az elején felmerül a kérdés: tegezve vagy magázva szólítsuk meg a látogatót?
Sokszor ez nem egyszerű eldöntendő kérdés. Adok néhány mankót, ami segíthet, persze a végén neked kell kiválasztanod a megoldást. (Ööööö…vagy Önnek kell…??)

HELYIKERESŐOPTIMALIZÁLÁS2

A helyi keresőoptimalizálás alapjai-2.

Legyen releváns tartalom a weblapodon!

Fontos a Google keresőmotor tudtára adnunk, hogy hol vagyunk. Hát még az ügyfeleknek! Nem elég pl. “vegetáriánus étterem” kulcsszóra optimalizálni, hiszen, ha én ilyet keresek mondjuk Debrecenben, teljesen felesleges megtalálnom egy győri éttermet. (Még akkor is, ha ott akarok üdülni, mert akkor is már úgy keresek, hogy: “vegetáriánus étterem Győr”)

HELYIKERESŐOPTIMALIZÁLÁS

A helyi keresőoptimalizálás alapjai 1.

A helyi üzletek, amelyek konkrét településhez kötötten működnek szintén alkalmazhatnak keresőoptimalizálást. Sokan abban a tévhitben élnek, hogy, ha egy üzlet offline működik-például egy bár, étterem, ruhaüzlet, fodrászat, kőműves vagy bármilyen szakember- akkor nincs szüksége online jelenlétre és így online marketingre is.

Hát ez nagy tévedés!

marketing hangya-marketing kivitelezés, webdesign

Rólunk

Blog

Karrier

Rólunk

Kapcsolat

+36 20 2176733
info@marketinghangya.hu

8640, Fonyód, Szigligeti u.38.

Copyright 2016 © Minden jog fenntartva!