A helyi keresőoptimalizálás alapjai 1.

A helyi üzletek, amelyek konkrét településhez kötötten működnek szintén alkalmazhatnak keresőoptimalizálást. Sokan abban a tévhitben élnek, hogy, ha egy üzlet offline működik-például egy bár, étterem, ruhaüzlet, fodrászat, kőműves vagy bármilyen szakember- akkor nincs szüksége online jelenlétre és így online marketingre is.

Hát ez nagy tévedés!

Ma már a lakosság 99%-a okostelefonnal a zsebében rohangál, az internet a kezünk ügyében van mindenhol.

Vegyünk egy triviális példát: kocsival megyünk valahová és defektet kapunk. Ismeretlen helyen vagyunk. Mit csinálunk? Beírjuk gyorsan a telefonunk keresőjébe: “gumijavítás”  Milyen találatot kapunk? Nos, ha a Google igyekszik a legrelevánsabb tartalommal szolgálni, tehát a legjobban SEO-zott vállalkozást adja meg az első helyen.

SEO=keresőoptimalizálás

A rangsor kialakításához természetesen figyelembe veszi a helyet is. Tehát, ha az emberünk pl. Kaposvár közelében kap defektet, akkor az ahhoz közeli vállalkozásokat igyekszik elsőnek beadni. Ehhez természetesen az kell, hogy a te vállalkozásod az interneten egyértelműen azonosítsa magát, földrajzi értelemben is.

A mobilról érkező keresések 50%-a helyi-érdekű!

Próbáld ki! Fogd a telefonodat és keress rá a saját tevékenységedre. Pl. a “gumijavítás Kaposvár” keresésre a következő az első találat:

local seo alapok

Ha rákerestél saját vállalkozásodra és kijöttél az első helyen térképpel, útvonaltervvel együtt, örülhetsz. A keresők több, mint 90%-a az első találatra kattint.

Ha nem találod magad, netán a konkurenciád előbb jön ki, akkor bizony lenne itt tennivaló. A cikk folytatásában leírom a lépéseket, miket kell tenned. Vagy, ha úgy érzed, ez neked bonyolult, vagy hasznosabban tudod az idődet értékké formálni, kérj ajánlatot és megcsináljuk neked.

Tetszett a cikk? Oszd meg!

Te mit gondolsz?



marketing hangya-marketing kivitelezés, webdesign

Kapcsolat

+36 20 2176733
info@marketinghangya.hu

8640, Fonyód, Szigligeti u.38.

Copyright 2016 © Minden jog fenntartva!